Werkwijze

Roovian Telediensten benadert een door de opdrachtgever aangeleverde groep (potentiële) klanten of bestaande relaties aan de hand van een vooraf goedgekeurd belscript. Dit dient als leidraad, er wordt niets voorgelezen want elk gesprek kan anders verlopen en een persoonlijke benadering is van groot belang. Wij verdiepen ons grondig in het onderwerp waarvoor gebeld wordt zodat de potentiële klant een goede indruk krijgt en een positief gevoel aan het gesprek overhoudt. Deze aanpak, zo is gebleken, resulteert in kwalitatief goede afspraken.
Wij hebben ervaring in zowel 'warm' als 'koud' bellen, 'warm' wil zeggen als prospects al voorbenaderd zijn bijvoorbeeld door middel van een aankondiging per brief, of als ze al klant zijn. Bij 'koud' bellen is het telefoongesprek het eerste contact.

U kunt Roovian Telediensten ook inschakelen voor het nabellen van mailings of aftersale. Ook hier geldt een klantvriendelijke benadering en een servicegerichte instelling, zodat men zich na enige tijd de opdrachtgever nog in positieve zin herinnert.
Daarnaast kunnen wij u allerhande belwerk uit handen nemen tegen gunstige tarieven.
In het verleden zijn er succesvolle projecten geweest op commercieel gebied (verkoop) en op het gebied van pensioenen en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wij hebben ook expertise op het gebied van marktonderzoek, zoals het afnemen van enquêtes. Indien gewenst kunnen wij u ook daarin assisteren.